Familien Deudati

Deudati, Adriana (Ypperste Månefrue) og Dolfo

Pieros mor, yppersteprestinne i Selûnetempelet i Murann før byen ble tatt av humanoider i 1370 — og dermed den fremste lederen av kirka i hele Amn. Sikret flukten for sine barn, men kom seg ikke ut selv. Hun ble sett mens hun duellerte med en fra invasjonsstyrken, og er i dag bekreftet død. I følge Sanchez var hun litt av et støkke.

Dolfo er Pieros far. Han har heller ikke blitt sett siden humanoidene angrep Murann i 1370, men i følge Selûnes orakler er han i live. Kjente før i tiden Cortés' mentor Sanchez, Trix' far Adanion Melimion, Adahs læremester Alejandro og Daisy Greenleaf, og er presumptivt vokter av et segl til et lommeplan som holder en djevel fanget. I følge Sanchez sa Dolfo at han var smed, og hadde en stridshammer han svingte rundt seg som om han aldri hadde gjort noe annet.

Deudati, Alegreza

Pieros to år eldre søster. Har vært forsvunnet siden hun kom bort fra Piero under flukten fra Murann i 1370. Piero har fått vite av Selûnes orakler hvordan han kan finne henne.

Genti, Sibylla (Moonblade)

Prestinne av Selûne. Ansvarlig for å lære opp Piero til han kunne bli ordinert til prest. En av svært få moonblades, en av Selûnes grupper som konsentrerer seg om onde varvesener. Driver et alter til Selûne i Crimmor.

Sibylla er en strengt utseende, middelaldrende kvinne med rettklippet pannelugg og rundt ansikt. Normalt kledd i en sølvskimrende kjortel. Hun og Piero står svært nær hverandre.

NPC-bank