29 08 12

Gruppa drar videre nordøstover mot Everlund. Snart ser de en søyle med røyk som Piero skjønner må være en skogbrann. De drar nærmere og ser en mellomstor ildelemental som tenner på skogen. Vold oppstår, og en mye større ildelemental dukker opp. Det holder på å gå skikkelig galt, men til slutt er elementalene nedkjempet. Ei alvisk presinne av Corellon Larethian kommer flygende og slukker resten av brannen. Hun takker heltene for jobben og oppfordrer dem til å slå leir på nordsiden av veien, for søsteren hennes er på vei, og hun er ikke veldig glad i mennesker.

Senere samme kveld har heltene slått leir nord for veien. De blir overfalt av en bande bestående av ei snikete dame som tydeligvis er lederen, en ranger og en Talos-druide med henholdsvis jerv og elg som følgesvenner, og en hel skog med barbarer. Vold oppstår; den ene barbaren, rangeren og jerven dør brutalt i kamp, en barbar blør ut i etterkant, druiden og den dummeste barbaren blir tatt til fange, mens elgen og den snikete dama greier å stikke av.

<— 15.08.12
05.09.12 —>