27 03 12

Kendra sier hun må sitte på et fjell og meditere. Resten av Konstellasjonen, pluss Tegno, drar til Søtmark for å løse et oppdrag for noen bønder som har et "bieproblem". Det viser seg at mye av floraen i området er kjempestor, og det samme med biene. Gruppa snakker med landsbyboerne, som sier det var en gnomisk druide som fikk i oppdrag å forstørre floraen. Så begynte han å forstørre biene også, og landsbyboerne truet med å ikke betale ham. Da stjal han pengene han mente han hadde krav på og stakk av.

Heltene finner et enormt bol. Cortés blir fra seg av lykke og ser fram til å høste kjempehonning for å lage kjempemjød. Til slutt bestemme gruppa seg for å tenne på bolet for å røyke ut biene. Vold oppstår. All honningen går tapt. Cortés blir trist og mener druiden skylder ham kjempehonning.

Vel tilbake i Athkatla går gruppa til lauget for å hente pengene fra de to siste oppdragene. Det blir en rotbløyte av de sjeldne. Trix drikker to glass elverquisst, blir fotlaus og sendes hjem med pengene. Resten av gruppa blir med Diamantkvintetten på nachspiel. Tegno får Adona og Røde Fulvia i seng - samtidig. Piero prøver å sjekke opp Daphne, men mislykkes og drar hjem. Cortés blir dritings og sovner under et bord før han rekker å prøve seg på noen.

<— 13.03.12
03.04.12 —>