20 02 13

Tilbake i sumpen vest for Cormyr ser det stygt ut for Konstellasjonen en lang tid, men til slutt blir bandittene nedkjempet. De fleste av dem er drept, men fire stykker (tre bueskyttere og en Tempus-prest) blir tatt til fange, og trollmannen som er leder for gruppa greier å stikke av. På vennlig side er Trix den verst skadelidende, da han har blitt offer for en feeblemind.

Etter kampen snakker gruppa med Tempus-presten Carlemaigne, som overga seg, og de tre andre fangene. Det dukker også plutselig opp en ranger som sier han heter Dan Darkly, noen ganger kalt Dangerous Dan, og mellom dem identifiserer de ruta til nærmeste sted trollmannen kan tenkes å ha dratt.

Trollmannen er ganske riktig på stedet. Kendra sniker seg opp på ham og griper tak i ham i en full nelson. Dessverre teleporterer han seg vekk, men han får ikke med seg egget til Scurge. Kendra tar det i sekken sin.

Plutselig dukker Scurge selv opp. Hun går ikke med på å love å ikke angripe noen, så vold oppstår. Det er en hard kamp, men til slutt ligger dragen død. Det gjør dessverre Piero også.

<— 06.02.13
06.03.13 —>