10 04 12

Konstellasjonen er hel igjen! Det er to måneder nedetid der karakterene gjør bryllupsforberedelser. Piero og Cortés oppfatter at noe er galt med Kendra, og sniker seg etter henne. Kendra ser dem, og går til en butikk i stedet for dit hun skulle. De to gutta konkluderer feilaktig med at hun er på hemmelig gaveshopping og gir opp oppdraget.

Så er det på tide å smi Cortés og Felina i hymens lenker. Konstellasjonen drar via Crimmor, der Sibylla Genti får besøk av Kendra og deretter advarer Piero om at han må passe på henne. Videre ankommer de Blågrenda, der det blir fest og moro tre dager til ende. Broren til Felina, som mener Cortés ikke er bra nok for henne, prøver å lage bråk, men blir stoppet i tide.

Gruppa drar nå nordover. De drar innom Nashkel og finner druiden som gjorde flora og bier kjempestore i Søtmark. Han har en litt annen historie enn landsbyboerne, så de lar ham gå. Senere kommer de til den Aumanatorkirkedominerte byen Beregost. Her får de høre at det er ruiner hvor det holder til vandøde, så de blir enige om å undersøke og prøve å stede noen av dem til hvile. De beveger seg såvidt ned, møter et spøkelse og bekjemper det, men greier ikke finne ut hvordan de skal stede det til hvile.

<— 03.04.12
24.04.12 —>